30 april

Ja dagen började ju mindre bra. vaknade ca halv 2 inatt av en oförklarig smärta i bröstet, kunde knappt andas. djupa andetag gick bara inte. samma som jag hade för ett år sen som dom då trodde var gallsten. höll i sig nästan 3h denna gång men såklart hade det släppt när vi kom till akuten. fick ligga och vänta på provsvar på akuten mellan halv 4 till halv 7 imorse med älsk... kul? nej..

aja mår bättre nu.
Var iväg och klippte hästarna idag. :) trotts sömnbristen gick det bra. över förväntan. :D puke skötte sig kanonbra och likaså storm! klippte dock inte så mkt på storm, bara bringa, mage och raka bort där där han var ful i huden.
Johanna var superduktig. Tack så himla mycket för  hjälpen! Nu har du också fått smaka på äkta björnpäls ;)
men visst blev puke snygg? ;D

Nu ska jag sova. älsk och jag dissa valborg.. kanske förståligt när vi inte sovit ordentligt på ett dygn? :/
//Ämma

*Pukes nya stil*

Kommentarer
Postat av: Agnes

Uh, va läskigt :'((

oh.. Ämma... när tar du studenten? (a)

2009-04-30 * 23:13:09
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Agnes

5:e, hum .. ^^, Nä, jag funderade på om man kanske ska komma ner ;D har jag hunnit få ut Mach på betet så kanske jag dyker upp ^^

2009-05-01 * 14:32:35
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

Gud va hemskt :O hoppas du mår bra nu iaf <3 Puke blev jättefin :D

2009-05-01 * 22:04:38


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0