10 april

Idag känns som en bra dag! Fått massor med saker gjort. :)
Klippte klorna på kaninerna och tänderna på stampe. gosade med smulan säkert en halvtimme i vårsolen vilket båda uppskatta. :)

Cykla iväg till Hamma och red henne en timme. :) eftersom hon är i så dålig kondis och att det var så varmt idag så tänkte jag mest skritta så då passade det bra med lite miljöträning inne i sänna, passade på att hälsa på hemma så nu är det fina hovavtryck i vår trädgård. :) tror hamma tyckte dte var kul med alla klappar och klickar ;) På vägen hem gick vi genom skogen så jag kunde galoppa lite. :) hon stack nästan med mig xD haha bushäst! underbart väder iallafall. :) dock väääldigt dammig i baken då hamma inte direkt är välryktad de senaste halvåret/året :P men inte lider tjockisen för det. :) <3

efter att ha ätit en supergod middag hemma bestånde av lamm och potatisgratäng så vårstädade jag och älsk bilen. :) tvättad både ut och invändigt. :) mest invändigt dock. ska åka nån dag nästa vecka och ge henne en guldtvätt. :))

sen åkte vi till hjortkvarn och hälsade på emils familj där. tråkiga nyheter där dock men. :/ såg en hel del djur längst vägen till hjortkvar. :) tranor, hjortar, rådjur och tre sädesärlor (!!) :D våren ÄR här!

hemma i kumla fick jag ett till tråkig beked av malin <3 usch och fy gumman! tur att du har mig <3 jag sviker inte! :') pusspåre!

Nä nu ska jag sova. Ska jobba imorgon på skolan. :) saftigt ob-telägg ja tack. :P
Natti med er!
//Ämma

* Mamma, syster, hamma & jag hemma i trädgården *

Kommentarer
Postat av: Malin

Såg din mamma och bror på väg mot Harge hållet igår på cykel :P

2009-04-11 * 16:54:06
URL: http://labiosrojos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såg din mamma och bror på väg mot Harge hållet igår på cykel :P

2009-04-11 * 16:54:50
Postat av: Lovisa W

Härligt att rida :) de gjorde jag igår.. det var suuperhärligt! :D vill också jobba ju xD

2009-04-11 * 21:24:29


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0