6 mars

hej folket. Visst är jag lite ososcial just nu? beror på att jag är lite trött och mest lägger energi på undulatus.blogg.se. :) känns lite extra spännade med det just nu men tänkte faktiskt nu sätta mig coh skriva lite här med och jag SKA fixa min blogg xD haha ser urtrist ut nu :P

men men idag så var dte först skola då. hade fågelteori med morgan. lite flum som vanligt, Kolla på dv. papegojor och fixa mat oich börja på en uppgift vi ska göra t nästa vecka typ. usch ..

men men nu på erftermiddagen var jag iväg till fuxarna. red båda två idag. Först en sväng på puke som jag galoppa på första gången. Jättemjuk galopp trots att han är så otränad. Galoppa bara en kort bit då han är i noll kondis men han blev knappt svett så dte var nog bara nyttigt. annars skritta vi mest. la lite serpentiner och halter och så. :) jättetrevlig var han idag.

efter puke tog jag ut en en lycklig stormur. han är jättedepp nu när han inte får gå så mkt pga att monica inte hinner så mkt som hon vill. red barbacka och dte går fan inte att gunga med i hans trav! Hur mkt jag än försöker xD haha så när jag kämpat ett tag med traven kund ejag inte låta bli att fatta galopp på en snöig skogsväg oc jag kan ju säga att galoppen är dte banne mig inte svårt att hänga med i! <3<3<3 underbart! :)
Justja! såg också en räv strax innan jag galoppera. ^^ trodde det var en lös hund först xD haha

när jag kom tillbaka fick monicas lilla dotter fanny rida en stund medan jag ledde. :) hihi det där kommer bli en ridtjej! sitter som skuren på hästryggen ^^

mska dit imorn med, monica ska hjälpa mig spänna för stormur så ska vi köra sen. :) funderar på att antingen låta puke gå bakom eller rida honom efteråt.. hm.. vi får se :D

Godnatt på er!
//Ämma

* Puke och jag snart redo för ridturen *

Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0