Stormur Från Ramsnäs

Stormur Från Ramsnäs
född. 1996
F. Þytur frá kúskerpi - M. Frenja från Hinsnoret
Ägare: Monica Söderlund

Charmiga Storm! Denna kille har en personlighet som det bara skriker om. Jättesnäll men har sina egna idér. När jag ridit honom har jag mest barbacka faktiskt, ofta i grimma också då han går lika bra i den som med träns. Världens goaste rygg att sitta på men världens skumpigaste trav, dock har den blivit bättre nu när han vart igång mer i ridingen. Galoppen därimot är underbar. Rund och go. Tyvärr har han ingen tölt, någon har fått fram den någon gång så kanske borde ta hjälp va någon och få fram den? :) Den som rider storm nu är Linda min kompis. Jag är medryttare på honom också men har inte tid med både honom och puke, så hon har tagit över honom. :) Men rider honom ibland ialalfall. Monica kör honom någon gång i veckan eftersom han är inkörd. :) Ofta får då puke gå med som handhäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0