3 Januari

Nu är vi hemma efter nästa en veckas ledighet som spenderats i Halland med familjen och goda vänner. Vi har haft ett härligt nyår hos våra goda vänner Jakob & Jennifer. Med god mat, dryck och ett sprakande Laholm firade vi in 2014. Vi fick också träffa våra vänners bebisar för första gången. Åh vad bebissjuk jag är! ;) Casper fick träffa en av dem igår och han är så go med de små. Ska klappa och pussa hela tiden. Speciellt när de är ledsna. Gissa om mammahjärtat gråter floder av kärlek då. ♥
 
Jag & Glenn satt och tänkte tillbaka lite på året som gått och vi kom fram till att 2013 verkligen varit ett lugnt år. Inga stora grejer har direkt hänt. Det har bara rullat på så att säga. Så det ska bli spännande vad 2014 har att erbjuda oss. Det är ju en del på g förhoppningsvis. Mycket planer och drömmar.
Sen såklart ser jag fram emot att se Caspers utveckling. Det går verkligen i raketfart nu! Han pratar meningar och är såå rolig att vara med. (Även om lite tvåårstrots kommer fram stundtals, haha.) Älskar min goa envisa unge.
 
Idag påbörjar jag för övrigt sista biten av min viktminskning. Fem ynka kilo har jag kvar men nu under jul har jag slarvat med (läs skitit i) maten och ätit vad som fallit mig in. Jag har inte gått upp något i vikt men känne rmig pösig. Så nu är det dags igen. Det är absolut ingen nyårslöfte, för sånt orkar jag inte hålla på med, utan detta hade jag bestämt med mig själv redan innan jul.
 Så håll tummarna för mig nu. Att jag kan peppa mig själv till att fixa detta. Har jag klarat 20kg borde väl 5kg inte vara någon match kan man tycka.
 
Nyklippt Casper idag för övrigt. ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Mum

Vad fin Casper är. Är det du som har klippt honom ?

2014-01-03 * 16:37:33


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0