9 januari

Idag har jag jobbat. Grymt mkt att göra men ack så kul. :) Skrivit om det i grisbloggen.

När jag kom hem blev jag överöst av pussar från en mammasjuk Casper. Det har kommit de senaste dagarna, alltså detta med att han ger spontana pussar utan att jag behöver tjata om en. ;) DET är kärlek det.
Så med andra ord har jag två att få pussar av här hemma. Tre om man räknar med Selmas något mer sträva pussar.. Hihi

Nu här senast ikväll har jag bakat bullar inför helgen. Inte nöjd som vanligt. Varför vill det inte jäsa??? Jag tycker jag hör enligt konstens alla regler. :(

Imorgon ska jag åka och fika med Malin efter jobbet. Det ser jag fram emot! <3

Nej nu ska jag sova.
Godnatt. :)


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0