5 januari

Godmorgon. Här har vi en fantastisk morgon med strålande sol & frost. Passade på att ta med min sketna kamera ut en stund när jag släppte ut kaninerna. Selma var med som sällskap såklart. Goaste katten!
Åh vad jag längtar efter att få köpa en ny kamera!
 
Vi har haft sovmorgon här hemma och ska snart packa iordning oss för att åka till Askersund och lämna av Casper hos mormor & morfar. Vi har tänkt att spendera några timmar där innan vi åker tillbaka till Örebro för att gå på bio och efesos. Jag ser verkligen fram emot dagen! Pirrar i magen som på julafton. hihi ♥
 
På tal om annat så får ni gärna kika in i min andra blogg där jag bloggar om jobbet. Inte riktigt kommit igång med den ännu men förhoppningvis dyker det upp lite inlägg då och då. Vi får se, annars får ni stå ut med att det blir en hel del grisprat även här. haha Jag är ju ändå grisbonde gott folk.
http://grislivet.blogg.se/
 
Nu ska jag fortsätta dagen med mina älskade.
Ha en underbar dag!
// Emma
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul att du kommit igång och bloggar igen! Det syns verkligen på Selma att hon blivit äldre! Hon har blivit större och vackrare på något sätt tycker jag :)

Svar: Tack!Ja verkligen, dessutom har hon lagt på sig efter kastreringen också. Jobbar med diet just nu. ;)
nikoba.blogg.se

2013-01-05 * 11:21:00
Postat av: Erika

Designen är jättemysig!! :D


Svar: Åh tack! Vad kul att höra. :D
nikoba.blogg.se

2013-01-05 * 11:45:57
URL: http://erikashundliv.blogg.se
Postat av: Anonym

Älskar bilderna på Selma!

Svar: Vad kul! Tack. :)
nikoba.blogg.se

2013-01-05 * 11:46:32
Postat av: Mamma

Härligt att få läsa din bloggigen. Har saknat den. Fina bilder på (o) djuren och finaste katten Selma.

Svar: Tack mammsen. <3
nikoba.blogg.se

2013-01-05 * 12:00:46
Postat av: Linda

Åh jag vill oxå gå på bio!! Vilken film blir det? :)

Svar: Vi var på Mammas Pojkar. INte alls bra tycker jag. Inte sevärd på bio iallafall..
nikoba.blogg.se

2013-01-05 * 17:45:16
URL: http://Luckylady.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0