4 december

Förra helgen var vi och hälsade på familjen nere i Halland och åt kalkonmiddag hos farmor. En tradition jag verkligen gillar! Mums vad gott det är.
Dessutom var det ju första advent. Jag kan inte fatta att det snart är jul. Ingen som helst julkänsla har infunnit sig. Hoppas den kommer snart! Skulle ju inte sitta fe med lite snö..
 
Bjuder på en knasbild på oss, knasiga familjen. ;) Man får roa sig bäst man kan de fyra-fem timmarna som det tar att bila ned till Halland. Älskar min goa familj! ♥
 
Idag är jag hemma och vabbar. Dagis skickade hem Casper igår då de tyckte att hans ögoninflammation kommit tillbaka, men varken jag eller Glenn ser något. hm..
Jaja, jag tackar inte nej till att få spendera dagen med mitt hjärta.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0