26 december

Efter några ysiga juldagar hemma i askersund är v nu hemma i broby igen. Jag var tvungen att jobba förmiddagen idag och nu jobbar Glenn. jag steg upp halv 5 imorse så jag känner mig smått sliten. ;) Men det var rätt skönt att röra lite på fläsket faktiskt. Bryta ätandet lite så att säga. 
Snart långledig då vi drar ned till Halland iallafall. Det ska bli skönt. Förska skaka av mig ite stress. Det behövs!
 
Casper har vart på superhumör hela julen och var lite mer med på noterna iår var som hände. Något rädd för tomten när han klev in genom dörren men sen var han så kaxig så med att gå fram och hmta paket och krama tomten. :)
 
Idag är han mer än nöjd med att sitta och leka med alla nya leksaker. Han kräver inte så mycket uppmärksamhet med andra ord. hihi

Snart ska vi sätta fart med maten. I em får vi lo att åka till Marieberg och möta upp systrarna. Casper hade visst packat ned syrrans telefon i vår väska och jag hade glömt laddare. (såklart)
 
Hej så länge!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna - en svart ko ger också vit mjölk

Glad Kille! :)

2013-12-26 * 20:13:15
URL: http://ensvartko.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0