Vilt besök

Det är ju helt fantastiskt. Imorse så vaknade inte Casper sju, halv åtta som han brukar. Men vad händer då. Jo Glenns gamla telefon som han använder som väckarklocka ringde! På en skund var Casper klarvaken.. jag började nästan grina. haha Jag är så trött!
Men nu är vi vakna iallafall.
 
Jag ringde och beklagade mig för Glenn som du överaskade mig med tat säga att han hade fotat imorse. I kameran låg några bilder på gammelbocken som varit här med en fruga imorse för att äta fallfrukt. Han börjar se lite sliten ut. ;) Gamle man!
Tycker min karl var duktig som fångade en så pass bra bild. Han fotar liksom inte så ofta. ;)
 
Sen fick jag dock lyssna på tråkigheter också då jag lyckats göra mig osams med grannarna på hans jobb då de tycker jag åkt för snabbt förbi deras hus. Vilket inte stämmer i min version.. men men.
 
Jaja det finns annat som är viktigare att lägga energi på. Som tex att jag äntligen nått den vikt jag hade innan jag blev gravid! Det känns verkligt kul! 9kg kvar till målvikten & att Tissla börjat ta lite kontakt nu. : )
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Men suck vilka människor..! Och verkligen inte okej att blanda in casper i det hela, han har ju verkligen INGET med detta att göra..
Jag skulle inte klara att hålla masken, skulle typ explodera :P

2012-09-04 * 11:00:20
URL: http://erikashundliv.blogg.se
Postat av: Jonas Andersen

Råbocken berättar:
Visst ser jag lite sliten ut, men det är nog mest för att jag börjat fälla sommarpälsen, så den tjocka och mörkare vinterpälsen kommer fram behöver lägga på mig nu när jag sprungit efter frugan ett par veckor för att få mig ett ligg, det är inte lätt ska ni veta frugan släpper bara till en gång om året och då gäller det att vara med om man vill få göka, dessutom har jag fått springa runt och hålla grannbocken på avstånd då han kommit in på mitt revir och glänst med sina små spetshorn och trott han skulle få gänga min fruga, vad skulle han ha att komma med mot mina 6-taggars horn?? hört på maken till fräckhet va? Bland oss rådjur är det nämligen den som har störst horn på skallen som får mest tjejer på fall! Så det är inte så konstigt att jag är lite smal om magen, Sprungit många mil sista veckorna!! Därför jag tog en lov med frugan runt trädgården i Broby! Tack för dem mumsiga äppelfrukosten från både mig och frugan!!

Svar: Jag tror ändå du blivit lite gammal, bocken. ;)
nikoba.blogg.se

2012-09-04 * 11:56:24


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0