Tre besök

Hallå, en trött Emma här. Vi har nyss ätit tacos är proppmätta!
Jag ska strax ut och natta kaninerna, duscha och sen soooova. Som vanligt alltså. ;) Casper slocknade vid halv åtta så det har varit lugnt och skönt några timmar nu.
Dessutom har Fiskbilen varit här så frysen är full med fis. Woho!
 
Min lillebror är här på besök. Han ska bo här i helgen så han slipper känna sig ensam hemma då mamma & pappa är bortresta. :)
Hämtade honom på resecentrum förut, och därefter åkte vi till maxi och veckohandla.
 
Tidigare ikcäll var Malin här på besök också. Så himla kul att ses. ♥ Synd bara att Casper var på dåligt humör. Men men, vi hade det trevligt ändå.
När hon var här hade vi dessutom besök av gammelbocken och hans fruga igen. Kan inte hålla med dig Jonas om att han bara ser raggig ut pga av vinterpälsen och en ev hård mating season. ;) Jag tror han blivit gammal! Tillomed en tagg har gått tillbaka nu. Gamle man. Sen har han visst skadat örat också. hihi
Tur att han kan ta med sig frugan hit och käka lite goa äpplen inför vintern. :)
Jag vet att bilderna inte är de bästa.. men svårt att fota genom fönstret.
 
Nej nu ska jag umgås med de andra. Och ja, min tand gör såååå ont! Hela käken känns domnad av smärtan. :( Finns det något man kan göra för att lindra? Förutom alvedon & ipen?
 
Just ja, vilken underbart mysig katt jag köpt mig! Jag är helt kär! Än så länge så lugn och fin här hemma. Hon hoppar gärna upp i mitt knä för att gosa. Pussar och spinner som bara den. Mina fina, fina Selma. ♥ (Ja hon har bytt namn) ;)
 
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det ska finnas en bedövningssalva på apoteket som du kan smörja på tandköttet! En väntill mig hade problem med sin visdomstand och använde den! Fråga på apoteket! :-)

Svar: Oh! Tack för tipset!
nikoba.blogg.se

2012-09-08 * 09:12:52
Postat av: julle

Hihi. Selma var ju ett av mina förslag =) Jättegullit namn på en liten kissekatt =)

Svar: Ja! Det du, och några på FB som kom med förslaget. Jättefint ju! :D Känn dig stolt nu. ;)
nikoba.blogg.se

2012-09-08 * 12:12:20
URL: http://jullets.wordpress.com


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0