The day


Detta inlägg vill jag börja med genom att tacka alla ni fina läsare som hört av er och ställt upp som bollplank åt mina splittrade tankar. Jag har inte haft tiden att sitta ned coh skriva ned mina bekymmer ännu, men det värmer så otroligt att veta att ni bryr er. Så fort jag får tid över ska jag skriva till er.Dock börjar väl problemet lösas upp lite, vilket är skönt. Men ändå. Så TACK!
 
Idag är det bokstavligen pissväder ute. Regnet öser ned och det är mörkt som i en skorsten här inne känns det som. Kan det ha att göra med att lillkatten & Casper verkar ha ingått en pakt om att ha sönder husets alla fönsterlampor? Hm..
 
De roar sig bra tillsamamns de där två skitungarna. Selma älskar att leka med Caspers leksaker och Casper älskar hennes plingande bollar & råttor. ;)
Selma älskar också att fajtas med Caspers sängmobil. Casper tycker det är skitskojj att titta på. haha Så ja, de roar sig bra här hemma. ;)
 
Men till dagens stora händelse! Ikväll kommer Agnes! iiih vad kul det ska bli. Jag är ju nästan nervös. haha
Det känns som jag har tusen grejer att göra innan hon kommer dock. Men det löser sig. :)
 
Vad har ni för väder idag förresten?
// Emma
 

Kommentarer
Postat av: julle

Här i tokholm är det regn och rusk =(

2012-09-14 * 12:18:29
URL: http://jullets.wordpress.com
Postat av: J

Regnigt och grått här med! Tycker det är ganska skönt för då kan vi stänga in oss och kuckilura inne med gott samvete :)

2012-09-14 * 14:22:25
URL: http://jochp.blogg.se
Postat av: Kristina

vi har storm och regn i Malmöööööööööööööö :(

2012-09-14 * 14:46:58


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0