Tand Tand Tand

Tand Tand TandTand Tand TandTand Tand TandTand Tand TandTand Tand TandTand Tand TandTand Tand TandTand Tand TandTand Tand TandTand Tand TandTand Tand TandTand Tand TandTand Tand TandTand Tand Tand... Det är vad som min hjärna hakat upp sig på för tillfället. Gaaaaaaw vad ont det gör! Nu är det så illa att jag inte kan tugga. Får köra någon slags mos-med-gom-och-tunge-teknik när jag ska äta.
Dock har jag klämt i mig en dos av alvdedon & ipen nu så den värsta värken börjar släppa nu.Innan det var jag nästan grinfärdig. :( Men jag har ingen feber, så det är nog ingen infektion iallafall, och det är ju bra! :)
 
Imorse när Glenn precis skulle åka till jobbet så väckte han mig och bad mig kolla ut i trädgården. Där stod en söt rådjurfamilj på två damer och två ungbockar och mumsade äpplen i morgondiset. Vilken mysfrukost!
När Glenn gick upp tidigare under morgonen hade jag tydligen mumlat "Jag vill gifta mig med dig", vilket jag inte minns men det var ju lite gulligt tycker jag. ;) hihi
 
Idag väntar en slappardag. Emil glor på film och jag ska baka lite. Kanske att jag kan få hit Linda på besök också. :) Det vore mysigt. Glenn jobbar väl till nio-tio ikväll om det inte mot förmodan skulle börja spöregn nu i eftermiddag.
Jag känner mig svullen och fet så jag skulle verkligen behöva ta mig ut på en promenad..
 
Casper är på bra humör iallafall och han leker för fullt med Selma. :) 
Han tog två steg förut! Fast det det var mer tur än skicklighet. ;) hehe
Men nu ska han få lite mat i magen.
 
/Over and out, jag och tanden.
 

Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0