Några steg

Nu i kväll tog Casper sina första steg mot oss! Han släppte medvetet dörrkarmen och gick två steg mot mig. Det har han sen gjort om 3-4ggr ikväll. iiih vad kul! :D
 
Jag mår helt okej. Knarkar såklart både alvedon & ipen så jag känner inget. haha Blir spännande inatt. ;) Jag valde att inte äta något nu under eftermiddagen. Eller jo ett digistivekex. Så med en frukost på drygt 80 kalorier hade jag lite att ta igen på middagen. Vi åt pannkakor & ärtsoppa så jag kom nog upp i  8-900kalorier iallafall. Igår åt jag ju som en elefant så det jämnar nog ut sig. ;)
Även Casper fick en pannkaka att smaska på. Det tyckte han var gott! Han orkade nääästan äta hela. Resten gav han till katterna. hihi
 
På tal om djur! Jag är sååå less på Saga för tillfället. Jag har ju tagit bort deras betesbur då det tog slut på gräs. Jag tänkte låta det växa upp lite så kan de få gnaga på det i vinter. Istället har jag satt upp ett fristående hägn vid ladugården där de får vara några dagar i veckan. Tror ni damen nöjer sig med det? Nejnej.. hon har kommit på att hoppa över staketet. Via husväggen.. Så hon har bott ute i det fria i några dagar då jag inte orkade jaga henne 1763881638282623738222939ggr/dag! Nu är hon dock infångad och jag har satt upp extra galler i hörnen på buren. Det är sista chansen hon får. Annars får hon bli en gårdskanin. haha
 
Men men, nu när Casper somnat ska vi sätta oss i soffan och mysa lite. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh vad roligt med Casper :D <3

Svar: ja <3
nikoba.blogg.se

2012-09-27 * 23:28:04
URL: http://erikashundliv.blogg.se
Postat av: Veronica

Vad roligt med dom första stegen! :D Jag längtar efter att Sixten ska ens visa intresse för att börja gå.. Men det kommer väl :). Har ni funderat nåt kring dagis?

Svar: Haha Casper visar typ inget intresse heller. Sen gör han ett framsteg, som typ detta, men sen händer det inget mer på typ 3-4veckor. ;) De börjar nog gå när de är redo, våra grabbar. ^^

Jo, Casper börjar på dagis i mitten av feb-mars. Inte fått besked om dagisplats ännu dock. Jag börjar jobba 1dec så då ska glenn vara hemma 3dagar/vecka och jag resten då. :)
Ni då?
nikoba.blogg.se

2012-09-28 * 19:12:56


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0