Marieberg med mina pojkar

Nu börjar dagen närma sig sitt slut. Jag har haft en kanonmysig dag med min familj. Vi åkte ju ut till marieberg där vi båda klippte oss. Så skönt att klippa av det slitna, men framför allt luggen! "Välkommen tillbaka att se världen" som frisören sa när hon klippte bort den. ;)
Väldigt glad att jag inte behövde ta av så mycket på topparna. Det var ändå ett tag sen jag var inne och då brukar det åka av typ 5-6cm, men idag var det nog bara 3cm som rykte. Härligt!
Även Glenn fick sin kaluffs ansad. hihi
 
Efter att vi klippt oss så tog vi en fika. Jag unnade mig en kanelbulle och en festis. Tycker jag är värd det. Jag som inte ätit fikabröd på typ en månad. (Vad jag kan minnas) Dessutom har jag mens, så då kan man behöva tröstäta lite. ;) haha
 
Det blev lite mer shopping under dagen. Älskling (hör och häpna) köpte en ursöt tröja till Casper med musse på medan jag satt his frisören. Första plagget han köper till Casper på eget bevåg. Mäkta stolt blev jag. ;) hihi
Jag köpte ett par svarta byxleggings & bed hair-shampoo & balsam. Det sistnämda bara för att Linda köpte hem det för ett tag sen och att jag då kom ihåg hur jävla bra det är, och att det luktar fantastiskt gott!
 
Efter diverse småärenden kändes vi oss klara, plus att det var stängning strax. Vi åkte sen vidare till Maxi och veckohandlade. Det var så lungt och skönt ikväll. Det brukar vanligtvis vara halvt kaos när vi ska handla.
 
Väl hemma var det bara att packa in allt, göra Casper redo för natten, lägga honom med en flaska välling och sen sov han.
Jag & älskling dukade upp med mat vid soffan och startade en film som vi nu myst till. ♥ Älskar såna här kvällar!
 
Nu ska vi bara borsta tänderna, och sen krypa ned i sängen.
Godnatt!
 

Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0