Livstecken

Godmorgon allesammans. Jag lever, men det är knappt. höhö
Casper är på strålande humör efter att ha sluppit skrika på mamma en timme för att få komma upp. ;) Vi gick nämligen upp vid sju för att skjutsa brorsan in till örebro så han hann med sin buss. Jag är bara lite trött efter en helg med världens sämsta sömn. Tanden har inte gett upp om man säger så. :( Får sova tills tabletterna slutar verka iallafall..
Skönt att Casper sköter sig själv för stunden. Så jag kan få sitta här och vara lite halvdöd. När han ska sova förmiddag sen så ska jag ta en powernap tror jag.
 
Jag hade iallafall världens mysstund imorse med lillkatten som kom in och ville gosa när Glenn skulle åka. Fantastiskt hur det kan klicka med ett djur sådär. Så himla mysig är hon, lilla Selma. ♥
 
Efter lunch ska jag till tandläkaren. Jag ringde påväg hem från stan och fick en "akut-tid". Hoppas de kan hjälpa mig. :( Det vore väl lika bra att dra ut aset så jag slapp den. Jag är bara lite bitter.
 
Insåg att jag lyckats dubbelboka mig. Igen. Hade besiktningstid för bilen 10min efter tiden hos tandläkaren. Suck, jag blir så trött på mig själv. Men det var smidigt att boka om. Så det var ju tur. :)
 
Men nä, nu ska jag röra på fläsket. Byta blöja på Casper känner jag. Urk.. ;)
Ha en bra dag!

Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0