Förundrande ibland

Tänk vad lustigt det är ibland. Jag har kämpat i nästan en timme med en övertrött bebis som vägrar sova. Nu när jag gick ifrån honom i några minuter för att hämta en sak här nere. Då blev han tyst och somnade. Det är ju märkligt alltså!
Dessutom så har jag mycket svårare att natta honom än vad Glenn har. Då somnar han oftast direkt utan större protester, men när jag ska natta honom då vägrar han ofta! Mycket märkligt i min värld eftersom han annars är så mammig. hm..
 
Jaja nu kommer Glenn strax hem och vi ska äntligen äta kvällsmat! Det har varit en lång dag för båda. Han på jobbet med tröskning & halmkörning och för mig har det vart pyssel här hemma samt handling på maxi. Det ska bli skönt att krypa ned i sängen sen. ♥
 
Godnatt.

Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0