Casper 10 månader

Jisses jag kom på att Casper blir ju faktsikt hela 10månander idag. :) Min fina lille kille. ♥
Lite info, främst till mig själv så jag kan läsa det senare om jag vill, vart han är i utvecklingen nu. Igår fick han sin sjätte tand. :)
Han kryper, klättrar och går längst med möbler. Stått några sekunder utan stöd, men det var han nog inte medveten om själv. ;)
Han har lärt sig "vart är lampan" samt sträcka upp armarna och säga "yiii" som antagligen ska föreställa "wiiie". Det sistnämda kom helt spontant. Gjorde så på honom när han var mindre. Tog hans armar och lyfte dem uppåt och sa wiie för att busa. ;) Vad de snappar upp saker och ting!
Han har också börjat peta på saker och ting med pekfingret när han ska undersöka något. :)
 
Tänk snart är han ETT år!
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Och så lik sin mamma

Svar: hihi :)
nikoba.blogg.se

2012-09-03 * 14:35:07
Postat av: Erika

Gofisen, han är ju såååå underbart söt!

Svar: :') <3
nikoba.blogg.se

2012-09-03 * 19:05:47
URL: http://erikashundliv.blogg.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0