Selma och familjen

Godmorgon allesammans.
Haft sovmorgon och mys med mina pojkar. Frukost nyss intagen.
 
Igår var vi hem till mamma & pappa i sänna och åt middag. Fantastiskt gott och så himla mysigt att komma dit och umgås. Glenn har ju inte kunnat vara med på evigheter. Bilresan hem var dock hemsk. Jag var fruktansvärt trött och har nog aldrig kört så illa i hela mitt liv. haha ;)
 
Jaja, jag bjuder på två favoritbilder på Selma som jag knäppte igår. Visst är hon fin min katta? ♥ Jag vill verkligen köpa min nya kamera.. Min trotjänare vill inte alls vara med längre. :( Tacksam om jag får några bra bilder alls numera. Skittrist! :( Jag försöker hitta rätt tidpunkt att köpa den bara. hehe.
 
Nej nu ska jag umgås med familjen. Glenn ska tröska i eftermiddag så.. :(
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tråkigt att kameran inte vill vara med längre, har du prövat lämna in den för kalibrera den? :-)

Svar: Nej det är nog ingen ide. :( Den har så pass många år & exponeringar på nacken att den behöver pensioneras.
nikoba.blogg.se

2012-10-06 * 11:38:50


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0