Jädra brandvarnare

Tack för alla fina ord jag fått angående förra inlägget. Det värmer att det finns ni som faktiskt uppskattar min blogg. :) Även om min bloggning är lite låg för tillfälletuppdaterar jag ganska aktivt på instagram, och ni får jättegärna följa mig där. Nikoba90 heter jag där.
 
Jag & Casper har slappat hela morgonen. Vi blev väckte tidigt idag av att vår barndvarnare i sovrummet började pipa var 30.e sekund. = Dåligt batteri. Hur stor är oddsen liksom? Att den måste starta halv åtta på morgonen när ungen min ger mig sovmorgon till halv nio vantligtvis! Jag blir så irriterad. haha
 
Jaja vi myste en stund framför en film innan vi gick upp. Sen var det full fart på Casper som var överallt. ;) Det är så rofyllt och sitta på morgonen och se på när han leker. Han pysslar mer och mer själv även om han gärna vill ha med mig då och då.
Han fortsätter på att öva på sin gång. Tar några steg då och då samt står själv mest hela tiden. :)
Igår var vi hos syrran och firade hennes dotter, och då gick han flera steg mot sin moster och mot mig. Så roligt! Han kanske går innan 1års-dagen ändå. :) hihi
 
Nu ska vi fortsätta stöka.
Hejhej.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mum

Tack för att du bloggar. Förlåt mig för att jag inte sa hejdå igår. Jag vet inte hur det blev riktigt.

Svar: Ingen fara, vi ses snart igen ska du se. <3
nikoba.blogg.se

2012-10-16 * 11:40:49


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0