En sån där bra morgon

Godmorgon allihopa.
Idag är en sån där dag då man kan säga att man fått en bra start på dagen.
Kom på att jag sovit nästan 10timmar inatt. Ett litet avbrott när Glenn åkte till jobbet bara. ;) Gött!
Jag, Casper & Selma sov till halv nio ungefär.
Låg och myste i sängen och tittade på film innan vi gick upp. Nu har vi ätit frukost, Casper leker nöjt i hallen med allas skor och jag sitter här. :)
Vi har nyss suttit och lekt tillsammans. Han älskar att sitta i mitt knä, vänd mot mig, medan jag sjunger för honom. Det är väldigt mysigt. :) Men nu ville han visst leka lite själv då han med bestämde steg kröp ifrån mig. ;) Man kan ju inte alltid vara favoriten.
 
Jag vet inte riktigt vad dagen har att erbjuda. Jag skulle vilja hitta på något men vet inte vad. Vi missade ju att det var kanelbullens dag igår, så jag kanske skulle ta och baka lite bullar?

Förhoppningvis kan Glenn sluta i tid idag så vi kan åka och handla på maxi. Han ska troligen tröska i helgen och det är så skönt att slippa handla själv. Men vi får väl se. :)
 
Jaja dagen blir som den blir. :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Men näe vilken lyx att få sova!! :-)
Bloggen heter BlogPress :-)

Svar: Går det bättre med Linus sovvanor nu?
Okej!
nikoba.blogg.se

2012-10-05 * 11:50:23
URL: http://Luckylady.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0