Stampe kanin

Casper sover sött där uppe i själsängen, och då han brukar sova 1-3timmar så passade jag på att smita ut en stund till kaningården för att fixa lite. Gosade en stund med Stampis och gav honom en genomgång med borsten. Förhoppningvis uppskattat. ;) Kollade igenom hans tänder också, och jag får nog ta och klippa dem igen. Jag har inte behövt göra det sen tidigt i sommras, men nu tyckte jag att de växt iväg lite för långt. Jag får be någon om hjälp dock. Klippa tänder är inte roligt alls tycker Stampe. :(
 
Tyckte faktiskt att han var lite slö idag. Antingen är jag nojjig bara för att Wilma dog så plötsligt eller så är han också på väg att ge upp. Han fick pelletsav mig
 
 och visst åt han, men han lämnade också en del. Någon min gamle gubbe inte brukar göra. Suck.. :( Ska han också dö ifrån mig??
 
Hoppas min magkänsla är fel och överdriven..
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh, hoppas det inte är något med Stampe <3 Kram

Svar: Jag hoppas det jag med.. :'(
nikoba.blogg.se

2012-11-16 * 14:26:42
URL: http://erikashundliv.blogg.se
Postat av: Mamma Kerstin

Vad fint du har gjort iordning åt kaninen-(erna). Det är typiskt dig att fixa fint åt djuren.

Svar: Hehe tack mor.
nikoba.blogg.se

2012-11-16 * 17:33:24
Postat av: Linda

Men Gud vad fint du har i kaninstallet!!! Och så många hinder, att du inte hopptävlar? :)

Svar: Har ju ingen hoppkanin. Du kanske vill köpa dem? ;)
nikoba.blogg.se

2012-11-16 * 19:11:47
URL: http://Luckylady.se
Postat av: julle

Han kanske är ledsen för att han är ensam?
Jag hade 2 råttor förut, när gammelråttan dog så blev den unga genast jättesjuk och mager, på någon vecka så var han borta :( Innan var han stor, fet och frisk. Ändå hade han mobbat gammelråttan på slutet så jag fick ha dem med galler emellan. :/

Svar: Ja kanske det. Tack och lov är han piggare nu. :)
Trist med dina råttor. :(
nikoba.blogg.se

2012-11-16 * 20:57:15
URL: http://jullets.wordpress.com


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0