Ready steady go

Hej på er.
Nyss hemkommen från maxi, Vi har varit och veckohandlat. Nu ska vi strax äta lite lunch för att sedan ta oss till Sänna och hälsa på mamma, pappa och bror samt syser som är där och hälsa på. Vi ska grilla ikväll. Härligt! :)

Gårdagen var jättemysig med god mat och trevligt sällskap. Blir konstigt på norrgården nu utan Theresa har jag en känsla av. Hon har ju ändå jobbat där i 10års tid. Men jag önskar henne all lycka till på nya stället. :) Det kommer bli skitbra. :)
Nu ser jag fram emot nya äventyr med nytt arbetslag när jag kommer tillbaka i höst.

Som ni kanske lagt märke till gapar bloggen ganska tom på inlägg. Men jag är inne i en svacka just nu. Men jag brukar ju komma igen efter ett tag så jag siktar på detsamma nu. :) Har så mycket i tankarna just nu att det smittar ned mina inlägg känner jag, och det känns inte så roligt. Men jag kommer igen, det lovar jag. :D

Jag bjuder på en bild tagen idag på världens finaste kille. Nya kläder på sig idag som han fått av mormor. Så stilig så! ♥ Visst passar han i grönt?


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Verkligen:) han är sååå söt:)

2012-05-12 * 17:41:37
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Svar; Hihi :) Han tackar. :)Jag tänkte lite, skulle ni vara intresserade att komma uppåt i sommar och hälsa på? Kanske hela gänget? :)

2012-05-13 * 11:05:03
URL: http://nikoba.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0