Ny vecka & nysått

Jaha då var det måndag igen. Haft en himla mysig helg trots att jag inte fått träffa hjärtat så mycket som jag velat. Men vi har tagit väl hand om varandra på kvällarna iallafall. ♥
Men jag har ju fått umgås med bästa Linda störra delen av helgen, vilket jag alltid uppskattar. :) Sen igår var ju familjen kaufeldt här på besök. Supermysigt var det, och Casper var så glad så! :D Känns som han kommer över den värsta blygtröskeln för tillfället. ;) Morfar var inte läskig en enda gång igår. :) Hihi

Vi åkte ut med bilen och hälsade på Glenn också. :) Samtidigt passade vi på att åka till räcklinge äggbod och köpa ägg. Men det var tvärslut! Så min kära mamma stack helt enkelt in huvudet i personalrummet där hon fann en tjej som plockade med äggen. ;) Så vi fick våra ägg som tur var. Så nu kan jag baka mer kladdmuffins! Tjoho! Då blir älskling glad. ;) Gjorde en ny sats i lördags, och jäklar var bra dme blev! Hade i bitar av vit choklad i smeten dessutom. MUMS! Ska lägga upp recept ja. ;D

Igår kväll när de andra åkt hem så sådde jag och älsklingen äntligen trädgårdslandet. Så i landet finns nu potatis x3 sorter, majs, bönor x2, broccoli, ärtor, sallad x2, rädisor, lök, morot, persilja, dill, gräslök & vitlök. Samt mina smultron och jordgubbar såklart. :)
När vi sått klart var klockan närmare halv 10 så vi beslöt oss för att åka och köpa kebab och ha lite svull. Så medan älskling hoppade in i duschen hemma åkte jag till mellringe och handlade.
Sen åt vi och nattade bebis. Han somnade så fint ute i vagnen när vi sådde, men vaknade såklart när vi gick in så han fick vara uppe en stund med oss medan glenn duschade och vi åt. Han tvärslocknade efter en flaska välling sedan. 
Vi somnade väl 5min senare vi också. ;) hehe

Idag har det inte hunnit hända så mycket ännu. Vaknade som vanligt när Glenn åkte, men idag beslöt jag mig för att vakna till då. Inte somna om som jag brukar då man blir så tung i skallen då. Slog på en film istället men kan erkänna att jag är lika tung i skallen ändå. ;D haha Men Casper och jag fick en mysig morgonstund iallafall. ♥

Men men, vi får se vad dagen har att erbjuda. :) Måste städa..


Kommentarer
Postat av: Mormor

Tack för igår. Mysigt med lille Casper och att se hur han utvecklas hela tiden. Vilka fina bilder du har tagit !!.

2012-05-07 * 10:07:03
Postat av: Teja

Åh va underbart med ett så stort land! Så avundsjuk!

2012-05-07 * 13:03:20
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Svar mormor; Tack mor. :)



Svar Teja: Hihi ja det är roligt! :D

2012-05-07 * 13:49:40
URL: http://nikoba.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0