Lördagsmorgon igen

Vad det blåser idag! Burr, inte alls skönt ute. :( Jag sitter här hemma, själv som vanligt. Haha vad jag klagar! Nu får jag väl ge mig. ;) Casper och jag har haft mysmorgon iallafall. Han fick krypa ned under täcket hos mig imorse då han frös. Vi sover ju med lite öppet fönster nu då både jag & Glenn älskar att sova när det är riktigt svalt. Men inatt blev det lite väl kallt när det regna och blåste, och såklart hade Casper sparkat av sig täcket. Men han somnade så gott intill mig sen och efter några timmar vaknade vi varma och goa igen. ♥
Efter morgonbus och ett samtal med älskling gick vi upp och åt frukost samt släppte ut kaninerna. Sen har Casper legat på golvet och krälat omkring. Knappt någon idé att lägga honom på filt längre, han bara rullar av den iallafall. ;) Nu sover han lite.

Jag ska gå och plocka undan i köket, och sen ska jag antagligen plocka fram dammsugaren och städa här nere. Tror det blir första gången sen vi flytta hit. ;) Det har liksom fallit på Glenns lott att sköta städningen här hemma medan jag tar matlagningen. ;) hehe Men jag får väl ta och offra mig nu när han sitter och sliter i traktorn.
Jag måste nog som sagt också åka till maxi och veckohandla.

Bjuder på lite bilder från gårdagen också, älskar första bilden. Smirre uppskattar inte alltid en unge som kravlar runt och försöker peta på honom. ;) Men han är så snäll! Gör ingenting! Blir Casper för på går han helt enkelt bara därifrån. Om Casper nyper tag för hårt i honom jamar han på mig så jag får ta bort Casper. Klok katt? ♥


"Mums mamma, gröt är goooott"


Kommentarer
Postat av: Mormor

Han är för go den pojken. Fina bilder Emma. Kram.

2012-05-05 * 13:18:45
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Svar; Tack mormor. <3

2012-05-05 * 14:29:20
URL: http://´www.nikoba.blogg.se/
Postat av: CrazyNisen Fotoblogg

Haha sööt :D

2012-05-05 * 18:48:38
URL: http://crazynisen.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0