Grey´s-kvällen räddad

Nej det blev inget besök av cheferna idag. Så jag blev ledig och kan njuta av ännu ett avsnitt med greys ikväll. Tjoho! :) Tills kvällsmat tänkte jag göra ugnspannkaka. Det var längesen. :) Dock flera timmar innan hjärtat kommer hem. Böndade och bad förut om att få hem honom till åtta illafall. Hoppas han kommer ifrån då. :(

Jag & Casper var för övrigt ut till honom förut med en glass som vi köpte på vägen hem från maxi. Då blev han glad. :) Casper var väldigt intresserad av traktorn som stod och brummade i bakgrunden. Det bådar väl gott? ;) Vi satt intill fältet ganska nära vägen som går genom kil och jäklar vad Casper tittade på bilarna som svischade förbi. Han slängde sig nästan ur famnen på mig när han följde dem med mer än bara blicken. haha så söt! Han såg ut att tänka "Va fasen var det där för något!?!" ;)

Men nu ligger han och sover så jag fick en lugn stund. Snacka om att de kräver mer och mer uppmärksamhet. Fast för det mesta är det bara roligt, nu när man verkligen får respons för sina fula miner och ljud. hehe Men som sagt, en lugn mammastund är inte fel det heller.

För övrigt är jag så glad att vi får sova ordentligt på nätterna, mot många andra vars bloggar jag läser. Iallafall som det ser ut nu. Är tyvärr fullt medveten om att det kan komma att ändras när man minst anar det. Läst en massa skräckexempel på barn som sover skitdåligt vid 7-12mån. Hoppas vi slipper det, och jag njuter av varje sovtimme nu. ;)
Lider med er som knappt får sova för era små. Håll ut!

Nej nu ska jag sätta mig på trappen och läsa en tidning. :) ♥


Kommentarer
Postat av: Jossie

Ja sömn är så otroligt viktigt, och det gör ENORM skillnad att få ett par timmars lugn innan man lägger sig... Härligt att han sover så bra själv! :-)

2012-05-23 * 18:54:39
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: LInda

Usch jag är trött , sur, grinig varenda kväll typ det är så himla jobbigt.. :/ det enda jag tänker på (LEVER PÅ) är precis som du skrev = det blir bättre!! :)

2012-05-23 * 20:11:37
URL: http://luckylady.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0