Grattis Loreen & Sverige !

Fan vad roligt! Loreen gjorde det! Tog oss till seger!
Trots världens fulaste dansnummer enligt mig. (Lite kritisk måste jag få vara faktiskt!)

Men jag tycker många andra var bra också! Grekland var en klar favorit hos mig. :) Dock så höll jag på att avlida av Turkiets bidrag.. seriöst? Dansande fladdermös som druckit lite för mycket under låtskrivandet.. Nej men alltså seriöst. Usch.
Sen det onda ögat på ITALIEN! Vadå mobbat att vara det enda land som inte röstade på det vinnande landet? Haha dålig smak? ;) Jävla skit att jag tyckte om deras låt. höhö..

Men än en gång! GRATTIS LOREEN & SVERIGE!

Förresten har jag skaffat instagram nu. Grön som en gräsmatta men jag kommer kanske in i det. :) Följ mig gärna.  » Nikoba90

Godnatt fina människor.


Bild: http://www.aftonbladet.se/


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0