Storhandlat & mys

Hallå.
Vi är nyss hemkomna från Maxi där vi som vanligt varit och veckohandlat. Först tog vi en fika tillsammans vilket var mysigt. Älskling fick äntligen sätta tänderna i en smarrig prinsessbakelse. hihi ♥ Casper blev lite kinkig på slutet av handlingen då det var dags för flaska, tur mamma & pappa har huvudet på skaft och tog med sig termos & ersättning. ;)

Nu ligger Casper och gymmar. Han försöker äta upp elefanten som vanligt. Undrar vad den gjort för ont? Den är banne mig favorit att tugga på. hihi Men hans favoritsyssla just nu är att påkalla uppmärksamhet i formk av diverse läten. Haha, han är så söt! Gapar & har sig och nä'r man tittar på honom så tvärflinar han åt än. ;) Busunge! 
Senare ikväll ska han på prova liiite gröt tror jag. Vi köpte det idag, men han är inte så jätteintresserad av mat ännu så vi kanske hade kunnat vänta. Men men, nu har vi lite hemma iallafall. :) Kul att börja introducera lite smaker iallafall.

Imorse gick Glenn upp med Casper så jag fick sova en stund. Så himla skönt. Tack underbara du. ♥ Imorgon är det ju dags att börja leka med bebis kl. 06 någonting säkert. Hoppas jag lyckas få honom att somna om! Tur han är så söt, att det är honom förlåtet. ;)

Vill också passa på att tacka min fina familj för igår. Syster Lisa lagade en fantastisk middag som avnjöts till ett superfint dukat bord av syster Åsa & bror Emil. Många skratt utböts under kvällen. :) Tack!
Casper sov sig igenom hela kvällen, när han väl somnat ska tilläggas. Gud vad kinkig han var innan han gav efter för John Blund. Vi blev tvugna att packa ned honom i vagnen och gå en vända innan han slockna. Det är det värsta jag vet! När han är så trött att han bara skriker. Blä vad trist det är! Men men, sånt är livet. ;)

Men nu är det dags för myskväll. Vi har lyxat till det och köpt en grillad kyckling. Jag ska koka lite ris & göra någon form av currysås som vi sen ska avnjuta till Wallander. (som jag hoppas går ikväll?!)
Täna lite ljus & bara mysa ihop. ♥

Ha det så gott allesammans.
Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Här har det handlats ser jag. Tack själva för igår, visst var det trevligt med massa god mat och alla goda skratt. Det gör vi om snart. Kram från Mammi.

2012-03-04 * 20:56:33


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0