Stora killen

Just nu ligger jag och kikar på säsongspremiären av Grey's anatomy. Mitt favoritprogram lätt! :)
I soffan ligger mina älskade pojkar och sover sött. :)

Vi har ätit stekt rödspätta med mos ikväll och är jäkligt mätta! Även Casper fick smaka lite mos. Haha han fattar inte riktigt vinken med oflytande föda ännu. ;) Men det verkade smaka bättre än gröten iallafall. Hihi

På BVC idag gick det bra. Vår stora kille hade växt som vanligt! Vågen visade på 8790g! Hihi dunderklump! Han mätte dessutom 66cm så inte konstigt att stl. 62 inte funkar bra längre på kläderna. ;)
Jag pratade även om detta att jag mår dåligt över amningen. Hon tyckte jag skulle prata med någon, men jag vet inte. Det går väl över. :)

Nu ska jag se klart Grey's och sedan blir det dejt med kudden. Kram!


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0