Rimfrost

Åh det var så vackert ute när jag och Casper slog upp ögonen imorse så vi klädde på oss och gick ut i trädgården och fotade lite. :) Såklart var Smirre med på ett hörn. ;) Han kom farandes från ladugården när jag öppnade ytterdörren. Han gick ut igår kväll för att ragga troligtvis och missade när vi gick och la oss. Så som många nätter förr har han nog spenderat natten i en hög med gammal hö eller liknande. ;)
Vi passade också på att släppa ut kaninerna. Ja, deras bur ser skittråkig ut nu. :( Väntar på vår och gräs!

Casper & jag sov till halv nio idag. Skönt! Gosbebis ville sova hos mamma i sängen efter morgonflaskan så vi har legat kind mot kind och sussat. ♥ Nu ligger han och tjattrar i gymmet & jag ska få i mig lite frukost.

Nu får ni njuta av lite bilder. vars svarta kant blivit kapat på vänster sida. Suck!


Kommentarer
Postat av: Erika

Fina bilder! :D

2012-03-05 * 11:48:09
URL: http://erikashundliv.blogg.se/
Postat av: Mum

Jättefina bilder Emma.

2012-03-05 * 11:54:05
Postat av: Victoria

Vilka fina bilder! Och vad stort och härligt dina kaniner har det! Så borde alla kaniner ha :)

2012-03-05 * 18:16:15
URL: http://vixxxxi.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0