Melodifestivalen & åska

Hallå allihopa, vet ni vad som hände här nyss? Vi fick ett åskoväder. Eller en åskskur kanske ska tilläggas. Vi hade precis kommit hem från att ha varit och fikat & veckohandlat då vi såg ett stort mörkt moln rulla in över kilsbergen. Samtidigt som en jättevacker solnedgång hade sitt skådespel på andra sidan himlen. Väldigt effektfullt.
Vi satt kvar i bilen några minuter då vi har lite svårt att slita oss från ljudboken vi lyssnar på. (höhö) Enligt våra misstankar började det ju regna ganska snart medan molnet rullade in, plötlsigt kom det också en blixt följt av en smäll. Lite snopna blev vi allt. ;)
Sen bröt ovädret loss med hagel, regn & stormvindar. 10min senare var det lungt igen.
Tänk vad moder natur kan. ;) 

Imorgon ska jag äntligen få träffa Emma! Gud vad det var länge sen! Minns inte ens när det var? Kommer du ihåg det Emma? Ska försöka hinna fixa klart Emmas blogg också. Kodningen har gått åt pipan så måste göra om. Suck!
Har också fått lite bilder från Carro som står i tur att få en ny design när jag har tid. :) Ellys design blev klar igår. Kika om ni vill genom att klicka här »Elly i Australien

Men nu måste jag ta tag i maten. Vi ska mysa med tacos såklart och se på melodifestivalen. Inte sett en enda deltävling då jag tycker det förstör hela stämningen. Ser hellre bara finalen. :)
Ha en bra kväll hörni!

♥Världen finaste pojkar! ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Ska bli underbart att få träffas igen! Du, jag har ingen aning om när det var vi sågs sist!! Vilket helt klart betyder att det var aldeles för längesen!

2012-03-10 * 20:20:23
URL: http://emmaevaeriksson.blogg.se/
Postat av: Lovisa G

Fina bilder:) Man kan se att ni är lika på översta bilden:)

2012-03-12 * 20:50:12


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0