Fått ändan ur vagnen

Ja nu har jag äntligen fått ändan ur vagnen så att säga och uppdaterat. Valde att slänga upp två inlägg till i efterskott då jag gärna ville ha med dem i bloggen. :) Läs om ni vill!

Dagarna verkligen flyger förbi. Casper kräver ju lite mer nu så jag orkar inte lägga så mycket energi på bloggen just nu. Dessutom sitter jag på jobbet var och varannan kväll för att få klart en EU-ansökning jag åtagit mig att ta hand om. Vi är dessutom i full gång med att planera inför Caspers dop den 31/3. Så jag har fullt upp. ;)

Men vi mår jättebra här hemma. Älskling går och laddar inför vårbruket, och jag & Casper är ute och promenerar med Karin & lilla Alexander var dag. :)
Casper har haft några dåliga dagar dock. Vet inte vad som varit fel. Sur & ledsen om vartannat. Inget har dugit åt min lilla gosse. Men igår vände det igen. Då var vår glada lilla pojk tillbaka. Vi knallade på marieberg hela dagen igår och han flörtade glatt med de som kom fram och hälsade. ;) Han fick åka i sittdelen så han kunde se lite, och det var uppskattat. ;) Busungen!
Jag & älskling shoppade kläder till dopet. Skönt att ha det fixat!

I helgen har vi också passat på att röja i trädgården. Jag har städat åt kaninerna samt klippt ned fjolårets växtlighet, dessutom har vi äntligen fixat min nya perennrabbat! :D Har börjar fylla på med växter redan. :) Ska hämta mer hos mamma, svärmor & Greta så fort jag kan.
Nu kliar det mer än någonsin att få så i trädgårdslandet! Men det är lite väl surt än. :(

Idag ska vi elda upp högen med ris & skräp som legat här sen vi flyttade in. Pappa & brorsan kommer hit och hjälper oss i eftermiddag. Lovat dem våfflor dessutom. Tydligen våffelsöndag idag? Eller?  Ska bli trevligt!
Just ja, så är det ju sommartid idag också. Casper måste ha vetat det. Han vaknade minsann 1,5h tidigare än vanligt idag. ;) Uff!

Men nu måste jag äta lite frukost! Ursäkta stavfel, orkar inte läsa igenom inlägget.
Tjing på er!


Kommentarer
Postat av: Linda

Woho äntligen några nya inlägg! :D jag har försökt få en såntdär besöksräknare som du har men det funkar inte. Har reggat mig på susnet men det står bara 0 besökare per dag.. :/ några tips? :)

2012-03-25 * 22:02:05
URL: http://luckylady.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0