Dan före dopdagen

Hej allesammans.
Mycket tankar i skallen idag. Fan säger jag bara. Suck.. hur lyckas jag?
Men men, det får vi ta tag i nästa vecka. För i helgen är det dop! :) Sitter i skrivande stund och inväntar lite hallänningar. Resten kommer imorgon. :)
Så ikväll ska vi åka fram till församlingshemmet och duka inför dopkalaset osv. Efteråt blir det grillning! Mums!

Jag har bakat kärleksmums idag också. Goda blev dem. :) Så nu har vi något att äta till fikat. Ska se till att göra lite chokladbollar & en jordgubbspaj också i helgen. ;) Sockerbomb!

För övrigt tycker jag det är så himla härligt att våren redan kommit. Även om jag går och väntar på bakslag hela tiden. ;) Kom faktiskt några snöstänk förut här.
Djuren njuter nog dem med. Kaninerna letar små grästrån hela dagarna i buren och katten ligger och solar överallt. Ah vad härligt det är!

Men nu ska jag kila och fixa inför grillningen.
Ha det gott.


Kommentarer
Postat av: Erika

Åh längtar efter dopbilder!! :D :D

Ha en underbar helg nu!



Kramar

2012-03-30 * 20:13:23
URL: http://erikashundliv.blogg.com


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0