Äntligen bio!

På fredag smäller det för nu har jag bokat biljetter!
Jag, Ida & Linda ska gå och se WAR HORSE! Åh vad jag ser fram emot det. Jättekul verkligen! Hoppas den är så bra som jag hoppas nu. :D
Fast lite dåligt samvete att jag lämnar karln hemma med ungen, ensamma hemma en fredagskväll. Hur ska jag gottgöra det? hm.. ;) Tål att tänkas på!

Just ja, hade Linda på besök igår. Jättekul att träffas och snacka lite. :)) Alltid lika mysigt att ha dig på besök. ♥
Men nu ska jag smita in i duschen om bebben nu kan tänka sig att sussa en stund. :)
Senare i eftermiddag är det BVC som gäller. Mätning & vägning idag bara.
Hjärtat mitt är iväg på någon utbilningskurs av något slag, så är ensam hela dagen. Tur jag är min bebis hos mig. ♥


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0