Saker ni kanske inte visste om mig

1. Jag älskar jordnötsringar & jordgubbar! Men inte tillsammans. ;)
2. Jag måste alltid komma först ifrån ett trafikljus om man står på linje. höhö
3. Jag ogillar männsikor som måste "tävla" och hela tiden hävda sig med skryt, smörande och dylikt
4. Jag är svag för realityserier som deadliest catch, gold rush & unga mödrar etc
5. Jag äter inte hästkött.
6. Jag tror på andar etc.
7. Jag blir grymt trött på folk som måste försköna saker och ting
8. Jag har sameblod i mig.
9. Jag är vädigt "duktig" på att munhugga folk. Speciellt i bråk.
10. Jag är bara 1.60 lång.


Kommentarer
Postat av: Carro

De finns ingen bättre känsla än att gasa iväg vid ett rödljus och vara först! :D (dock går de inte så bra med transporten på, haha men jag försöker fan då med!)

2012-06-02 * 21:11:20
URL: http://whyevenbother.blogg.se/
Postat av: LInda

Åh jag älskar sånnahär listor! Kom på fler saker!! Så kul att läsa :)

2012-06-02 * 22:32:37
URL: http://luckylady.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0