Sotare överallt

Hallå bloggen. Jag och Casper är förvisade till övervåningen. Där nere härjar tre sotare som kämpar med att få väck ett kråkbo ur skorstenen. Spännande att föregående boende här satt nät över skorstenen men inte kollat efter om det fanns något bo eller inte.. Korkat.
Jaja, vi myser vid tvn istället min påg och jag. Hyffsat väder idag. Man kanske skulle ta sig en promenad.

Bakade goda kakor igår. Nu minns jag inte var de heter dock. Min mamma kanske kan kommentera det om hon läser detta. Men det är typ mördegskakor med sylt och florsockerglacyr på. Mumma! Lätta att göra dessutom!!

Igår kväll hade vi universums lättaste sövning av Casper. Han var ju på underbart humör hela dagen och kl. Halv åtta la vi honom i spjälisen och han bara drog snuttefilten till sig och somnade direkt och sov till 8 imorse. Så vill jag ha varje kväll!

Det innebar att jag och älskling kunde mysa och fixa här hemma bäst vi ville igår. :) <3 ibland är det de lilla som sätter lyx på vardagen. :)

Men jaha, mer än så har jag inte att skriva om just nu. Kanske senare.
Kram


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0