Sätta fart

Alltså gud, vi ska åka om några timmar och jag bara slösar tid på annat när jag har tusan saker att göra klart! haha.. jag är så himla trött och orkar inte ta tag i något! Inte ens frukost till mig själv har jag fått till. Men Casper har fått sin gröt iallafall och är nöjd och glad här nedanför mina fötter.Lite bus har vi hunnit med också!
 
Men nu måååååste jag packa!
I helgen blir det nog inte så mycket bloggande, något inlägg från mobilen om blogg.se-appen vill fungera. Den är helt knäpp nu när de lägger upp nya versionen. Men lite uppdatering blir det nog. :) Annars få ni följa mig på instagram. (Nikoba90)
 
Imorgon är det midsommar! :D
 

Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0