Nationaldagen

Godmorgon på er där ute. Ska ni fira något idag? Det är ju ändå Sveriges nationaldag. ;) Här på Broby firas det inget speciellt iallafall. Njuter av att Glenn får vara ledig bara. :) Jag ska ju åka till marieberg här strax också.

Nyss varit och tagit ut ninerna. Saga bor ju heltid hos de andra nu. Går jättebra med allihop. Skönt! Hon har börjat lära sig att komma in själv på kvällarna också. Lillan & Stampe springer ju in i buren när jag kommer då de vet att de får lite mat. Hon har börjat fatta poängen hon med. ;)
Förresten har jag hoppat med henne för första gången nu. Typ 20cm fick hon testa. Gick jättebra tills Smirre kom smygandes och halvt skrämde ihjäl henne..

Men om sagt, nu blir det marieberg en stund.
Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Ja vårt hus är jättemysigt! Men det känns som att det är för litet för oss, hund och två katter. Vi letar större men har ingen brådska med det :) det var egentligen meningen att jag skulle bo här själv när jag började renovera och precis hade träffat Martin men så blev det vi på riktigt och då blev det så att han flyttade hit också :)

2012-06-06 * 10:58:01
URL: http://vixxxxi.blogg.se/
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Ja vi firade 4 år tillsammans igår :) <3



Sv: Ja, skitläskigt är det och det går så snabbt också.. Gäller verkligen att ha full uppsikt numera..



Förresten kan du komma på fredag? Vore kul! :)

2012-06-07 * 09:43:13
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: LInda

Åh vad kul att ni har provhoppat :D nu blir jag sugen, vi har inte ens gått i sele!

2012-06-07 * 12:08:06
URL: http://luckylady.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0