Kaniner kaniner

Jaha då var Linda kaninägare. Känner mig nästan lite skyldig. ;)  Lilla Tarva (?) har fått flytta hem till henne. Hihi söt liten kanintjej. Hoppas ni ska trivas ihop nu. :) Kaniner är så mysiga små djur. ♥
Fick också se min ev blivande bebis också. Om det finns en hona i kullen alltså. Små flygande studsbollar är dom just nu. Haha.. de bokstavligen flög ut ur buren när vi öppnade den. Tur Linda kan detta med att ta lyra.. skrikandes. haha
Casper var ju med, och han var stormförtjust i alla kaniner som satt högt och lågt. Han började gapskratta till en kanin som stallade sig upp på gallret några gånger så det rasslade. Buskul enligt honom. ;) Goa unge!
 
Jag ska nu ta och slänga mig i duschen med min kärlek. Casper sover uppe i spjälsängen så vi kan nog unna oss en stund tillsammans. Sen blir det packning inför helgen. Vi drar ju till Halland igen, och jag ser verkligen inte, inte, inte, INTE fram emot att åka de där 40 jävla milen denna helg igen. BLÄ vad tråkigt! Men det ska bli så sjukt kul med Jonas fest!
 
Så nu loggar jag ut för idag. Godnatt!
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag vet hur det är! Martin har sin släkt på Öland, och det är en se resa! Kör försiktigt och ha det så bra :)

Svar: Blä alltså!Tack! :)
nikoba.blogg.se

2012-06-29 * 06:27:59
URL: http://Vixxxxi.blogg.se
Postat av: Anonym

Oh hade vi skullat bsra köra 40 hade jag varit glad! 100 mil har jag framför mig idag men först ska vi tömma och städa en hel lägenhet! ;) hehe.

Hoppas er res går fort och att ni får en kul fest!

Svar: Haha hade vi haft 100 hade jag typ avlidit tror jag. ;) Ska vara nöjd med våra 40 med andra ord då. ;)Hoppas lägenhetstömningen gick bra!
nikoba.blogg.se

2012-06-30 * 05:02:59
URL: http://josefinezatterberg.blogspot.com


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0