Jobb & illamående

Hej hopp. Jag sitter och slutför bildspelet tills imorgon. Skönt att vara klar. Ska åka och lämna det på norrgården sen är det tänkt. :) Hoppas chefen blir nöjd nu.
Är så taggad inför öppet hus imorgon. Ska bli så kul! Dock nervös inför vad jag ska säga inför 250pers.. Vad vi gör.. hm.. allt? haha Men det löser sig. :)

Just nu så ligger Casper och sover, fast jag tror han är på gång att vakna. Grymtar lite väl mycket bakom mig i sängen. Han har ätit kyckling, potatis och majs till lunch idag. :)
Älsklingen min är ute och grejar med planen utanför vedboden. Öser ut grus med grävaren just nu ser det ut som när jag kikar.

Jag sitter och mår illa. Mått illa så in i bomben den senaste veckan. Inte hela tiden men till och från. Skitskumt. Sådär illa att man vill gå och kräkas. Fattar inte vad som är fel. Är skum i magen till och från också. Men NEJ jag är inte gravid.

Nej nu måste jag fortsätta, ursäktar ett tråkigt inlägg. haha


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0