Idag onsdag

Oj idag blir det ett sent första blogginlägg. Knappt suttit vid datorn idag faktsikt. Nyttigt med såna dagar tycker jag.
Dagen har ägnats åt Casper, matlagning, besök och mys med kärleken. Som för övrigt är och jobbar igen. Han kommer väl hem runt två inatt. Ute och kör svampbesprutning i panik. Jag är mindre glad över det, saknar min skrutt. Casper verkade också missnöjd. Skrek i en timme när jag skulle natta honom. Blev så illa att jag gav upp och han fick busa en stund till till hans stora lycka. Vid försök nr.2 skrek han 10min innan han somnade. Mina stackars mammanerver!
Men nu sover han sött iallafall. Så ja, nu sitter jag själv och deppar.. ;) Ska nog mysa ned mig i soffan en stund tror jag. Men först måste jag hacka min skördade dill och frysa in inför vintern!
Imorgon ska jag ut och promenera med Karin & Alexander, sen ska pojkarna få leka lite. :)
 
Just ja, Casper har följt i sin mammas fotspår och ätit kattmat idag..
 
Men gud vilket trist inlägg, jag lägger ned innan ni somnar.
På bilden nedan är vårat grönsaksland. Var ju ett tag sen jag la upp en bild på det. :) Det växer så det knakar.
Godnatt på er.
 

Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0