Casper 7 månader

Igår blev Casper 7måander. :) Förutom är att är otroligt gnällig just nu, vilket jag tror och hoppas beror på de kommande tänderna, så är det så kul att se hans utveckling. Han sitter längre stunder utan stöd och tippar omkull mer och mer sällan.

Dessutom har han de tre senaste dagarna börjat göra riktiga försök till att krypa. Han har ju mest kört på att rulla sig fram samt ligga som en strandad säl och flaxat med armar och ben. Men nu har han börjat göra små hasanden framåt och ställer sig på alla fyra titt som tätt. Snart får vi inte en lugn stund här hemma. ;) hihi

Men som sagt, denna gnällperios han har nu är inte rolig! Jag är helt slut på dagarna. Är det normalt?! Hur länge kan gnällperioder hålla i sig?! Phu.. peppa mig!
Tack och lov sover han hur bra som helt på nätterna fortfarande.

Men jag älskar ju min unge ändå. Mammas snuttis!





Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Jadu, gnäll verkar kunna hålla i sig huuur länge som helst, pust.. Är det inte det ena så är det de andra :P hehe men som tur är kommer det fina och härliga stunder emellan, visst? :) Sånt som får en att orka ju :)



Och vad duktigt han tar sig fram, haha skön stil! :) Edvin fick jag locka fram med den bärbara datorn om han skulle hasa sig någonstans, och mobilen! xD



Åh tack för din peppning ang övningskörningen! :D Kram

2012-06-04 * 11:38:04
URL: http://jsantinelli.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0