Ändrade planer

Tar igen mig lite efter kvällsmaten här framför datorn. Har pluggat i hörlurarna så nu är jag i min egna lilla musikbubbla medan pojkarna fixar i köket. Strax ska vi natta Casper och mysa ned oss i soffan och se på alcatraz. :)
Det blev inget marieberg idag. Jag tar det imorgon istället. Vi hade det så mysigt så ville inte lämna mina killar. ♥

Vilket skitväder det blev idag efter att jag bloggat. Regn större delen av dagen. ;) höhö Men vi har inte haft någon åska som jag förstått gått runt i länet.
Jag & Casper har haft en riktig mysdag. Han har vart på underbart humör hela dagen och har verkligen visat sitt vanliga jag. Haft pymas på oss nästan hela dagen dessutom. ;) hihi

Men det var nog allt för mig idag. Jag bjuder på lite bilder från eftermiddagen. På bilden längst ned myser Glenn & Casper efter en powernap. Haha ser ni vad trött han ser ut? ;)
Men hoppas ni får en lugn och skön kväll.

Förresten, jag finns ju på Instagram numera.
Nikoba90 heter jag där. Följ mig gärna!


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0