Svar på frågor

Sådär! Här har ni lite läsning innan jag får arslet ur vagnen och bloggar om dagen! Tusen tack för alla roliga frågor. Så himla roligt att ni frågade på. :D Hoppas jag inte missat någon. :)

 

Hade ni andra namnförslag till Casper? Om ja, vilka?
Svar:  Casper var det enda vi var eniga om, men Isak, Alaxander, Elias & Liam var också på förslag.

 

Varför heter han de namn han heter?
Svar;  Leif = Efter Caspers farfar
Casper = Det enda namn vi var överens om.
Emanuel = Släktnamn på Carspers morfars sida.

 

Hur många egna djur har du haft och vilka slags djur?
Svar;  Kaniner 8st Katt: 2st Hund: 1st

 

Vart tog kladdmuffins receptet vägen från maj som du skulle lägga ut på bloggen men aldrig kom? ;)
Svar;  Haha, förlåt. Det har glömts bort. Påminn mig tills jag lägger ut det! hihi

 

Kommer du och Glenn gifta er?
Svar;  Det hoppas jag. hihi ♥

 

Hur träffades du och Glenn ?
Svar; För att göra en lång historia kort, via Mötesplatsen.se ♥

 

Var & hur bor ni om 10 år?
Svar; Då bor vi på en gård antingen här eller i Halland. I mitt huvud har vi en liten grisbesättning dessutom. ;)

 

Om du skulle bjuda på 3-rätters - vad skulle du laga?
Svar; OJ vad svårt! Till förrätt någon kräftsoppa med hembakat bröd till, varmrätt något gott kött med kantarellsås, rotfrukter och stekta grönsaker och till efterätt någon slags paj med glass kanske.

 

 Favoritrestaurang i Örebro?
Svar; Nu känner jag inte till så många, men helt klart Efosos.

 

Vad är din favorit rätt?
Svar; Grillad kyckling!

 

Vart i världen skulle du vilja åka?
Svar; Skulle vilja åka på ridsemster på Irland!

 

Vad ångrar du mest av allt i ditt liv?
Svar; Att jag tog hem Aegir på foder trots att jag hade världens finaste häst rakt framför ögonen och att det sveket troligen ledde till hans död..

 

Varför började du jobba med grisar?
Svar; Gjorde en av mina gymnasiepraktiker på norrgården och blev nästan ett år senare erbjuden sommarjobb och sedan fast jobb där. Att jag ville jobba med djur har jag vetat sen barnsben, men att det blev just grisar var en ren slump. :D

 

Hur räknar du kalorier varje dag? Använder du någon speciell app?
Svar; Ja jag använder mig av appen Kaloriräknaren från fatsecret. Jättebra app tycker jag!

 

Hur många barn vill du/ni ha?
Svar;  Jag vill ha två eller tre barn, och Glenn två. : )

 

Favoritlandskap i Sverige och varför?
Svar; Ojoj.. ärligt talat måste jag nog säga Skåne/Halland.  Fantastiska vyer och natur. Även om sköna Närke inte går av för hackor det heller. ;)

 

Vilket är ditt favoritTvprogram?
Svar; Bonde Söker Fru & Greys anatomy! (Kan inte välja)

 

Vilken är din favoritfilm?
Svar; Oh my.. ehm ja. Tycker om så många. Men Avatar & Hachiko ligger mig varmt om hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Erika

Men gumman. Att du tog en annan häst på foder ledde inte till Pukes död..
Du får inte klandra dig själv för det, troligtvis hade det slutat på samma sätt iaf.
Du svek honom inte!!

kram <3

Svar: Tyvärr så hade det nog kunna förhindrats. :(
nikoba.blogg.se

2012-07-14 * 19:25:14
URL: http://erikashundliv.blogg.se
Postat av: Erika

Men du får ändå inte känna att du svek honom. Du kunde ju inte förutspå framtiden, du kunde ju inte veta att han var sjuk då..
Det är inte ditt fel <3

Svar: Fast jag svek honom ju. I allra högsta grad. Så blind av dumhet.
nikoba.blogg.se

2012-07-15 * 11:56:52
URL: http://erikashundliv.blogg.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0