Semester 2012

Efter Ales stenar åkte vi vidare till Glimminge hus. Det är en fornborg som man får gå in och kika i. Det var faktiskt rätt spännande att se. Dock missade vi den guidade turen med 10min. haha.
På glimminge åt vi också en väldigt god lunch. Köttbullar lagat på gammal vis eller vad man ska säga. De var kryddade på något speciellt sätt. Jättegoda! Virrig personal bara. ;)
 
Sedan rullade vi runt lite. Tittade på landsbygden osv. Både jag & Glenn tycker ju att det är så roligt att se landskapet. hihi
 Vi åkte också förbi brösarps backar men valde att inte stanna då vi behövde vända hemåt.
Hemma på campingen gjorde vi oss iordning för att åka in till ystad och äta.
Vi fick tag i en jättetrevlig resturang. Marinan om jag inte minns fel. Verkligen asgod mat och trevlig personal! Casper sov i 1,5h så jag & Glenn fick ha lite eget mys. Mycket uppskattat!
 
Efter maten gick vi ut på en brygga som låg precis intill. Romantiskt såklart! Sen knallade vi runt lite inne i Ystad. En perfekt, ljummen sommarkväll med mina finaste. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud så mycket fina bilder!! Man kan tro att ni varit utomlands, minns inte att det varit sådär fint väder i Sverige i sommar? ;P

Svar: Haha snacka om att lyckas pricka in de enda fina högsommardagarna! ;)
nikoba.blogg.se

2012-09-13 * 13:37:34
URL: http://Luckylady.se
Postat av: Kristina

Var fina bilderna på er :P

2012-09-13 * 21:21:19


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0