Mask rond #11234321

Hallå allesammans. Här sitter jag och har en lugn stund för mig själv eftersom Casper behagade att ta en powernap. :)
Vi har busat hela förmiddagen. Både med och utan katt. Fast katten var mest intresserad av att gosa. ♥
På tal om katten ja, vad fick jag inte nyss syn på i röven på honom? Jo MASK. Blä!! Då var det dags igen.. Tog inte många minuter innan han fått en tablett med milbemax.
Ioförsig hade jag mina misstankar om mask då han blivit lite mager igen samt tappat lystern i pälsen. Men det känndes som om det inte var så länge sen jag avmaska honom, ,men nu när jag tänker efter var det nog iallfall 3-4månader sen. Äckelmask!
Edit; Under tiden jag bloggande spydde katten as hell. Nästan jag också.. urk.
 
Jaja, annars är det skitväder idag. Regnar om vartannat här. Kaninerna sitter ute och betar i spöregn och ser rätt tuffsiga ut. Saga, den smarta, satt förut uppe på burtaket i vanlig ordning. Toka!
Åh vet ni vad? Jag har fått ordning på hennes tänder! De är istort sätt helt normala nu. Så det verkar inte vara bettfel som jag befarade utan säkert bara att hon inte fått gnaga ned tänderna ordentligt när hon var liten. Det innebär att jag kanske vågar ta en kull på henne till nästa vår. En vild chansning isåfall. Visar det sig att ungarna har bettfel blir jag tvungen att avliva dem. Så vi får se. Har ju en till bebiskanin på g så. :)
 
Nu ska jag invänta lunch då jag får träffa min älskade en stund. Längtar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Gud vad skönt med hennes tänder! :)

Svar: Ja verkligen! :D
nikoba.blogg.se

2012-07-11 * 14:55:25
URL: http://erikashundliv.blogg.com


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0