Glad & lycklig

Godmogon!
Först och främst tack för alla fina ord om förra inlägget. Vilka peptalks jag får. :') Sånt blir jag så otroligt glad för. Fina, fina människor.
 
Morgonen har börjat bra. Jag har en sån där känsla att idag har jag vaknat på den optimala sidan av sängen. Glad & lycklig hela jag. Likaså Casper är superglad. Knappt sagt ett ljus på hela morgonen, förutom allt fnitter han börjat med såklart. hihi
Vi ska strax sätta oss och äta frukost. Ser på klockan att vi är lite sena idag. Men ingen av oss verkar speciellt hungriga.
 
Men ja, vi får väl se vad som händer under dagen. Mitt skavsår är så pass läkt nu att en promenad inte skulle skada. Ska bara övervinna tankarna om att det är träligt väder. Blåser och småduggar regn. Det känns ju inte allt för taggande.
 
Ha det gott så länge!
Just ja har ni sett att det är ny design? Jag är inte jättenöjd, men det får duga så länge. Kan hända att headern byts ut. Det blev så smått? Eller vad tycker ni?
 
/ Glad
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker att designen är jättefina absolut. Trevlig att vila ögonen på och det tycker jag kan vara svårt att hitta. Headern tycker jag är jättefin, men som du säger, kanske lite liten? Går det att förstora den? Fin är den i alla fall.

Härligt att ni är på så bra humör idag! Sådana dagar behövs och speciellt med vädret som lätt gör folk på dåligt humör

Svar: Hm, ja så känner jag med.Nja, jag vet inte om det går utan att förstöra den. Får pilla lite med det när det faller mig in. ;)

Ja verkligen. Vissa dagar vill man ju bara gräva ned sig under täcket. Blä! Den här sommaren har ju hittills inte varit mycket att hurra för!
nikoba.blogg.se

2012-07-11 * 10:52:07
URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Nä, nu ge jag upp. Min kommentar hamnar på "tisdag med fullt ös" istället för dagens inlägg. "glad och lycklig". Konstigt.

Svar: Men vad konstigt? :S Blir det likadant om du kommenterar ett annat inlägg också?
(Oh jag vet att det inte finns några dåliga väder ;) haha.. men har gott om latmaskar! haha)
nikoba.blogg.se

2012-07-11 * 11:31:41
Postat av: Jonas Andersen

Den nya Desigen blev jättefin tycker jag :)

Svar: Tack Jonas!
nikoba.blogg.se

2012-07-11 * 11:32:39
Postat av: Linda

Nja det har varit lite mulet och regning. Vi får hålla tummarna för att det betyder att solen kommer nu vilken dag som helst och att när den väl kommer så stannars den och värmer oss ordentligt en bra stund till! Från måndag nästa vefcka har maken semester i 4 veckor. Kanske soligt då! :-D

2012-07-11 * 11:57:02
URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Postat av: Erika

Tycker den nya designen är supermysig :)

Svar: Tack :')
nikoba.blogg.se

2012-07-11 * 15:03:20
URL: http://erikashundliv.blogg.com
Postat av: Alexandra

Det verkar som det fungerar nu, tror min mobil inte riktigt hängde med. :-)

Svar: Vad bra!
nikoba.blogg.se

2012-07-11 * 18:23:54


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0