Förnyat körkort & överpigg bebis

Äntligen kväll! Jisses vad Casper blivit svårsövd vissa kvällar. Han somnade som han skulle idag vid halv åtta, men vaknade en timme senare och var hur pigg som helst. Tror han blir lite störd av värmen då han sovit oroligt flera dagar nu. Kan knappt ha pyamas på honom.
Jaja nu sover han iallafall. Hoppas han sover resten av natten nu bara.
 
Jag & hjärtat sitter och kollar ut resmål inför den kommande bilresan vi ska göra i Skåne om några veckor. Har ni några tips så släng hit dom! :) Vi är främst på jakt efter mysställen, fin natur & gamla slott/kyrkor osv. Såklart ska vi till skånes djurpark också. hihi
 
Tidgare i eftermiddags var vi in till trafikverket på väster. Älskling ska förnya sitt körkort och behövde fotografera sig. Det gick fort och smidigt och nu är det bara att invänta den nya kortet. Längtar tills jag får förnya mitt, för fy tusan vad jag ser ut på min bild. haha..
 
Jaja, nu ska vi krypa ned i sägen. Glenn ska upp tidigt imorgon och lasta ut grisar och jag lär ha en vaken bebis runt sju att ta hand om. Snark.
Hoppas på att kunna ta en promenad också. Om jag plåstrar om mig ordentligt så går det nog. Jävla skavsår säger jag bara. Men jag har haft en bra dag, inte ens 1000kalorier har jag ätit. Det går framåt! 1,5kg ned på en vecka. Det känns peppande. :)
 
//Godnatt
 

Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0