Casper 8mån - BVC

Hemma från BVC nu. Casper sover efter en kinkig timma. En sån där timma då han blir ledsen för allt. Jag råkade ju faktiskt ta ifrån honom sin hårborsta och det var verkligen inte okej! ;) Lyckades få en bild iallafall när jag mutat honom med en vattenflaska. ;) ♥
 
Ja hur stor var han nu då? 11920gram vägde han, och hela 76cm lång har han hunnit bli. Vår stora fina kille. Fick klart godkänt på bvc också! :)
 
Nu ska jag strax åka tillbaka till varberga. Jag hade nämligen fått en avi i postlådan på ett mystiskt paket?! Ingen aning om vad det kan vara. Vad jag vet har jag inte beställt något? Hm.. Spännande!
 
Ikväll blir det lax & färskpotatis till middag, (och en jävla massa sallad till mig). Mumma!
 

Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0