Borta bra men hemma bäst

Nu allesammans är vi hemma igen från en helt underbar semestervecka nere i söder. Imorgon kan jag nästan lova er att jag sätter mig ned och storbloggar tillsammans med en bildbomb. Någon som väntar? ;) Jag har varit inne dagligen på bloggen och sett att så många läsare troget väntat på inlägg. Men segt internet och bristande intresse har gjort att jag valt att umgås med min fina familj istället för att sitta och svära vid en seg dator.
Tack alla som gjorde vår semster! ♥
 
/Lycklig

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh vilken underbar bild på eran lilla familj :D

Kul att ni haft en bra semester, välkommen tillbaka <3

Svar: Tack fina, fina du! <3
nikoba.blogg.se

2012-08-01 * 12:32:25
URL: http://erikashundliv.blogg.com


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0